Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie zgodnie z Polityką prywatności.

Aviva - jak zgłosić szkodę z polisy turystycznej

Zgłoszenia szkody można dokonać telefonicznie, za pośrednictwem faxu lub drogą elektroniczną.

W przypadku zgłoszeń, pytań i wątpliwości prosimy o kontakt poprzez:

  • Telecentrum: 800 245 880 z terytorium Polski,
  • dla telefonów komórkowych oraz z całego świata (+48 22) 205 50 60;
  • Fax: (+48 22) 205 50 11.
  • Email: medical@europ-assistance.pl.


Podczas zgłoszenia szkody należy podać następujące dane:

  • imię i nazwisko;
  • data urodzenia   
  • adres zamieszkania;
  • data wyjazdu z Polski;
  • data zdarzenia;
  • nazwa firmy;
  • miejsce zdarzenia;
  • informacja o zdarzeniu (okoliczności zdarzenia, objawy choroby itp.);
  • nazwa jednostki medycznej udzielającej pomocy (nazwa i adres szpitala).



Zgłoszenie roszczenia następuje poprzez przesłanie kompletu wymaganych dokumentów na adres:

Aviva
Dział Obsługi Roszczeń
ul. Domaniewska 44
02-672 Warszawa

lub

Europ Assistance Polska Sp. z o.o.
ul. Wołoska 5
02-675 Warszawa

Porównaj oferty!
Ubezpieczenie narciarskie - Europa Ubezpieczenie narciarskie - Generali Ubezpieczenie narciarskie - Signal Iduna Ubezpieczenie narciarskie - Warta Ubezpieczenie narciarskie - Aviva Ubezpieczenie narciarskie - ihi Bupa Ubezpieczenie narciarskie - Axa