Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie zgodnie z Polityką prywatności.

AXA Polska Spółka Akcyjna - zgłoszenie szkody z polisy turystycznej

W przypadku nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku:
•    należy skontaktować się z Centrum Alarmowym w ciągu 24 godzin od zdarzenia;
•    w tym celu zadzwoń pod nr tel.+ 48 22 575 90 80, a pomoc uzyskać w języku polskim;
•    za pośrednictwem Centrum Alarmowego AXA potwierdzi ochronę ubezpieczeniową i zagwarantuje pokrycie kosztów leczenia

Zgłoszenie szkód po powrocie do Polski:
Jeśli lekarz nie zaakceptuje gwarancji płatności i pomimo kontaktu z Centrum Alarmowym będziesz zmuszony pokrywać koszty leczenia, lub też nie możesz skontaktować  się z Centrum Alarmowym z uwagi na stan zdrowia, AXA zwróci koszty leczenia w oparciu o przesłane oryginały rachunków.

Jeśli chcesz zgłosić szkodę po powrocie do kraju, w ciągu 7 dni od powrotu wyślij do Centrum Alarmowego :

Inter Partner Assistance Polska S.A., ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa

prawidłowo wypełnione druki zgłoszenia szkody wraz z całą dokumentacją medyczną, oryginalnymi rachunkami i innymi załącznikami wskazanymi na drukach pobranych ze strony www AXA.

Porównaj oferty!
Ubezpieczenie narciarskie - Europa Ubezpieczenie narciarskie - Generali Ubezpieczenie narciarskie - Signal Iduna Ubezpieczenie narciarskie - Warta Ubezpieczenie narciarskie - Aviva Ubezpieczenie narciarskie - ihi Bupa Ubezpieczenie narciarskie - Axa