W przypadku nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku:
• należy skontaktować się z Centrum Alarmowym w ciągu 24 godzin od zdarzenia;
• w tym celu zadzwoń pod nr tel.+ 48 22 575 90 80, a pomoc uzyskać w języku polskim;
• za pośrednictwem Centrum Alarmowego AXA potwierdzi ochronę ubezpieczeniową i zagwarantuje pokrycie kosztów leczenia
Zgłoszenie szkód po powrocie do Polski:
Jeśli lekarz nie zaakceptuje gwarancji płatności i pomimo kontaktu z Centrum Alarmowym będziesz zmuszony pokrywać koszty leczenia, lub też nie możesz skontaktować się z Centrum Alarmowym z uwagi na stan zdrowia, AXA zwróci koszty leczenia w oparciu o przesłane oryginały rachunków.
Jeśli chcesz zgłosić szkodę po powrocie do kraju, w ciągu 7 dni od powrotu wyślij do Centrum Alarmowego :
Inter Partner Assistance Polska S.A., ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa
prawidłowo wypełnione druki zgłoszenia szkody wraz z całą dokumentacją medyczną, oryginalnymi rachunkami i innymi załącznikami wskazanymi na drukach pobranych ze strony www AXA.