Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie zgodnie z Polityką prywatności.

You Can Drive - jak zlikwidować szkodę?

1. Zgłoś przez internet za pomocą eKonta. Jako klient Hestii (czyli m.in. You Can Drive) posiadasz dostęp do internetowego konta ubezpieczeniowego. Z elektronicznego formularza możesz skorzystać pod adresem: https://ekonto.hestia.pl. W trakcie zgłaszania szkody zostaniesz poinformowany o dalszych krokach i działaniach, które należy podjąć w celu likwidacji szkody.

2. Zadzwoń na infolinię You Can Drive. Infolinia działa 24 godziny na dobę, 365 dni w roku pod numerami 0 801 55 50 50 lub +48 (58) 555 50 50. Zgłaszać szkodę mogą także te osoby, które nie są klientami, ale zostały poszkodowane przez ubezpieczonego albo innych klientów You Can Drive.

 

Porównaj oferty!
Ubezpieczenie narciarskie - Europa Ubezpieczenie narciarskie - Generali Ubezpieczenie narciarskie - Signal Iduna Ubezpieczenie narciarskie - Warta Ubezpieczenie narciarskie - Aviva Ubezpieczenie narciarskie - ihi Bupa Ubezpieczenie narciarskie - Axa