Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie zgodnie z Polityką prywatności.

Allianz - jak zgłosić szkodę z polisy turystycznej

Od 2 lipca Aviva i Allianz połączyły się w Polsce pod jedną marką – Allianz.

Grupa Allianz to jeden z wiodących ubezpieczycieli na świecie, obsługujący 126 mln klientów w ponad 70 krajach. Jest też największym ubezpieczycielem w Europie i najsilniejszą marką w branży pod względem finansowym (Ranking S&P 500). Dzięki połączniu kompetencji i doświadczeń obu firm, Allianz jeszcze lepiej zadba o poczucie bezpieczeństwa swoich klientów.

Integracja firm nie wymaga żadnych dodatkowych działań po stronie klientów. Wszystkie zawarte dotychczas umowy ubezpieczeniowe nadal obowiązują i nie wymagają żadnych zmian.

Zgłoszenia szkody można dokonać telefonicznie, za pośrednictwem faxu lub drogą elektroniczną. Centrum alarmowe działa pod numerem telfonu  224 224 224. Szkodę można zgłosić także poprzez formularz online znajdujący się na stronie internetowej Allianz.


Podczas zgłoszenia szkody należy podać następujące dane:

  • imię i nazwisko;
  • data urodzenia   
  • adres zamieszkania;
  • data wyjazdu z Polski;
  • data zdarzenia;
  • nazwa firmy;
  • miejsce zdarzenia;
  • informacja o zdarzeniu (okoliczności zdarzenia, objawy choroby itp.);
  • nazwa jednostki medycznej udzielającej pomocy (nazwa i adres szpitala).
Porównaj oferty!
Ubezpieczenie narciarskie - Europa Ubezpieczenie narciarskie - Generali Ubezpieczenie narciarskie - Signal Iduna Ubezpieczenie narciarskie - Warta Ubezpieczenie narciarskie - Axa Partners Ubezpieczenie narciarskie - Uniqa